Get the New Tomorrow – tulevaisuuden markkinointia - Careeria

Get the New Tomorrow – tulevaisuuden markkinointia

09.10.2020

Get the new tomorrow -tilaisuus, paneeli.

Osa toisen vuoden markkinointipolun merkonomiopiskelijoista osallistui Sanoman markkinoinnin tekijöille suunnattuun Get the New Tomorrow -tilaisuuteen torstaina 8.10.
– Saimme kuulla kansainvälisten markkinointi-ihmisten ajatuksia sekä myös paneelikeskusteluun osallistuvien suomalaisten asiantuntijoiden näkemyksiä tulevaisuuden markkinoinnista. Kansainvälisinä puhujina olivat Carla Buzasi – hän keskittyi puhumaan tulevaisuuden kuluttajasta, Seth Godin määritteli markkinointia uudestaan ja Bruce Dickinson korosti ihmisten valtaa, kertoo Careerian opettaja Katariina Lindholm.
– Paneelikeskustelussa todettiin, että markkinointi kuuluu koko organisaatiolle – jokainen yrityksen ihminen on markkinoija. Itse ihmettelin, että vieläkö tästä puhutaan asiana, joka koskisi tulevaisuutta. Noora Pöyhönen Fazerilta kertoi kuitenkin, että heillä kaikki tekevät markkinointia: niin aamulla tuoretta leipää kauppaan vievä kuljettaja kuin myös leipuri. Siiloajattelusta poispääseminen todettiin tärkeäksi asiaksi. Tästä olemmekin puhuneet Asiakkuuksien hoitamisen kurssilla. SOK:n Lauri Toivonen korosti, että heillä tehdään yrityksen arvoihin perustuvaa markkinointia, ja Finnlaysonin Jukka Kurttila peräänkuulutti vahvasti rohkeutta! Opiskelijat näkivät myös chatti-ruudun, jossa osallistujat ryhtyivät ripeästi verkostoitumaan LinkedInissä. Ehkä joskus näemme vastaavanlaisessa tilaisuudessa Careerian huomisen tekijöitä, jatkaa Katariina Lindholm.

Get the new tomorrow, tilaisuuden rekvisiittaa.