Liiketoiminnan ammattitutkinnon osa
Viimeinen hakupäivä:30.6.2024Koulutus alkaa: 1.6.2024 Koulutus päättyy: 31.1.2025Koulutusmaksu: 250 €
Tule oppimaan asiakaslähtöistä palvelumuotoilua! Palvelumuotoilu antaa sinulle kokonaisvaltaisen lähestymistavan kehitystyöhön:
Koulutus sopii sinulle, joka haluat kehittää omaa asiakaspalveluotettasi tai palveluprosesseja, ja sitä kautta parantaa asiakaskokemusta ja palvelun laatua.
Koulutus sopii sekä uusien että olemassa olevien palveluiden kehittämiseen.
Valmennusohjelma on tarkoitettu ennen kaikkea franchisingketjuissa työskenteleville. Valmennusohjelma toteutetaan yhteistyössä Franchise Business Collegen kanssa.
Franchise Business College Matti Taipale matti.taipale@fbc.fi
Koulutusmaksu: 250 €
Koulutuksen aikana suoritat osan liiketoiminnan ammattitutkinnosta: Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu. Tutkinnon osa suoritetaan näyttämällä oma osaaminen omalla työpaikalla käytännön työtehtävien kautta.
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilun tutkinnon osan sisältö: ePerusteet
Opintojen aloitus opiskelijan oman aikataulun mukaisesti.
Careerian ammatillisten tutkintojen kielitaitovaatimus on B1. Lisätiedot kielitaitovaatimuksista ja kielitesteistä: https://careeria.fi/hakijapalvelut/kielitaitovaatimus-ja-kielitaidon-osoittaminen/
Tutkinnon osan laajuus on 60 osaamispistettä.
Haluatko kysyä lisää koulutuksesta? Jäikö jokin asia askarruttamaan?
Ole yhteydessä! Autamme mielellämme.
Careeria Teija Rantanen 040 184 7565 teija.rantanen@careeria.fi