Liiketoiminnan ammattitutkinnon osa

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu

Hae koulutukseen - Aloitus: 1.6.2024

Viimeinen hakupäivä:
7.6.2024
Koulutus alkaa: 1.6.2024 Koulutus päättyy: 31.1.2025
Koulutusmaksu: 250 €

Hae koulutukseen Lisätietoja

Haluatko parantaa asiakaskokemusta?

Tule oppimaan asiakaslähtöistä palvelumuotoilua!
Palvelumuotoilu antaa sinulle kokonaisvaltaisen lähestymistavan kehitystyöhön:

  • Palvelumuotoilun avulla kehität palveluja ja asiakaskokemusta ihmislähtöisesti yhdessä asiakkaiden ja muiden palveluun liittyvien toimijoiden kanssa.
  • Palvelumuotoilun menetelmiä ja työkaluja hyödyntämällä kasvatat asiakasymmärrystä ja muotoilet asiakkaan palvelupolkua.
  • Palvelumuotoilua voit hyödyntää esim. palveluiden innovoinnissa sekä positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa ja varmistamisessa palvelun eri vaiheissa.

Kenelle?

Koulutus sopii sinulle, joka haluat kehittää omaa asiakaspalveluotettasi tai palveluprosesseja, ja sitä kautta parantaa asiakaskokemusta ja palvelun laatua.

Koulutus sopii sekä uusien että olemassa olevien palveluiden kehittämiseen.

Valmennusohjelma on tarkoitettu ennen kaikkea franchisingketjuissa työskenteleville. Valmennusohjelma toteutetaan yhteistyössä Franchise Business Collegen kanssa.

 

Lisätietoja:

Franchise Business College
Matti Taipale

matti.taipale@fbc.fi

Koulutusmaksu: 250 €

Tutkinto

Liiketoiminnan ammattitutkinnon osa: Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu

Koulutuksen aikana suoritat osan liiketoiminnan ammattitutkinnosta: Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu. Tutkinnon osa suoritetaan näyttämällä oma osaaminen omalla työpaikalla käytännön työtehtävien kautta.

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilun tutkinnon osan sisältö: ePerusteet

Opintojen aloitus opiskelijan oman aikataulun mukaisesti.

Careerian ammatillisten tutkintojen kielitaitovaatimus on B1. Lisätiedot kielitaitovaatimuksista ja kielitesteistä: https://careeria.fi/hakijapalvelut/kielitaitovaatimus-ja-kielitaidon-osoittaminen/

Laajuus

Tutkinnon osan laajuus on 60 osaamispistettä.

 

Koulutuksen sisältö

Hae koulutukseen

Liiketoiminnan ammatitutkinnono osa: “Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu”

Koulutusmaksu: 250 €

 

Certified Franchise Manager

Hae koulutukseen

Kysy lisää

Haluatko kysyä lisää koulutuksesta? Jäikö jokin asia askarruttamaan?

Ole yhteydessä! Autamme mielellämme.

Franchise Business College
Matti Taipale

matti.taipale@fbc.fi

Careeria
Teija Rantanen
040 184 7565
teija.rantanen@careeria.fi


Miksi juuri Careeriaan?

  1. Voit rakentaa juuri itsesi näköisen opiskelupolun, johon aiempi kokemuksesi ja osaamisesi vaikuttaa.
  2. Koulutuksemme on suunniteltu työelämään sopivaksi – saat juuri sellaisia taitoja, joita työpaikalla tarvitset.
  3. Meillä et jää yksin, vaan otamme huomioon juuri sinut: Careeria antaa kaikille opiskelijoille yksilöllistä ohjausta ja tukea.
  4. Meillä pääset tekemään ja valmistut tulevaisuuden tekijäksi.
  5. Toimipisteemme ovat nykyaikaisia, palvelevia oppimisympäristöjä keskeisissä sijainneissa ja hyvien joukkoliikenneväylien lähellä Uudellamaalla.