Liiketoiminnan ammattitutkinnon osa

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu

Jatkuva haku, verkkokoulutus - Verkkototeutus

Jatkuva haku.
Verkkototeutus
Opiskelumaksu 250 euroa. Oppisopimuskoulutuksena maksuton.

Hae koulutukseen Lisätietoja

Haluatko parantaa asiakaskokemusta?

Tule oppimaan asiakaslähtöistä palvelumuotoilua!

Palvelumuotoilu antaa sinulle kokonaisvaltaisen lähestymistavan kehitystyöhön:

  • Palvelumuotoilun avulla kehität palveluja ja asiakaskokemusta ihmislähtöisesti yhdessä asiakkaiden ja muiden palveluun liittyvien toimijoiden kanssa.
  • Palvelumuotoilun menetelmiä ja työkaluja hyödyntämällä kasvatat asiakasymmärrystä ja muotoilet asiakkaan palvelupolkua.
  • Palvelumuotoilua voit hyödyntää esim. palveluiden innovoinnissa sekä positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa ja varmistamisessa palvelun eri vaiheissa.

Kenelle?

Koulutus sopii sinulle, joka haluat kehittää omaa asiakaspalveluotettasi tai palveluprosesseja, ja sitä kautta parantaa asiakaskokemusta ja palvelun laatua.

Koulutus sopii sekä uusien että olemassa olevien palveluiden kehittämiseen.

Käytännön toteutus

Koulutus toteutetaan verkkokoulutuksena, jossa opiskelijan on mahdollista valita itsenäisesti suoritettava verkkokokonaisuus tai Teams-webinaarit. Omaa osaamista kehittäviä ja tutkinnon osan suorittamista tukevia webinaareja on 1 – 5 krt/opintojen aikana.

Koulutuksen aikana suoritat osan liiketoiminnan ammattitutkinnosta: Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu. Tutkinnon osa suoritetaan näyttämällä oma osaaminen omalla työpaikalla käytännön työtehtävien kautta.

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilun tutkinnon osan sisältö: ePerusteet

Opintojen aloitus opiskelijan oman aikataulun mukaisesti.

Careerian ammatillisten tutkintojen kielitaitovaatimus on B1. Lisätiedot kielitaitovaatimuksista ja kielitesteistä: https://careeria.fi/hakijapalvelut/kielitaitovaatimus-ja-kielitaidon-osoittaminen/

Kesto

Koulutuksen  kesto on noin n. 4 – 6 kk, riippuen opiskelijan henkilökohtaisesta suunnitelmasta ja kehittämisen kohteesta.

Opiskelumaksu

Oppisopimuksena ilmainen, omaehtoisena 250€

Koulutuksen sisältö

Opintojen aikana voit kehittää osaamistasi itsenäisesti suoritettava verkkokurssin kautta tai osallistumalla Teams-webinaareihin.

Aikataulu:

  • Asiakaskokemus ja palvelumuotoilu- verkkokurssi on saatavilla heti.
  • Webinaarit: 1 x 3h Asiakastyytyväisyys ja asiakaskokemus ja 5 x 2,5h webinaarisarja: Johdanto: mitä on palvelumuotoilu?, Palvelumuotoilun prosessi: tutki, kartoita, kuvaa, ennakoi,  Palvelumuotoilun prosessi: ymmärrä, kiteytä, sekä Palvelumuotoilun prosessi: ideoi, rakenna, testaa, arvioi -> toteuta, kehitä.

Hae koulutukseen

Jatkuva haku – Verkkokoulutus

Hae koulutukseen

Kysy lisää

Haluatko kysyä lisää koulutuksesta? Jäikö jokin asia askarruttamaan?

Ole yhteydessä! Autamme mielellämme.

 

Satu Lagerroos

Opettaja

040 745 3902

Satu.Lagerroos@careeria.fi


Johtaminen, liiketoiminta ja yrittäjyys

Lämmittäjänkatu 2, Helsinki


Miksi juuri Careeriaan?

  1. Voit rakentaa juuri itsesi näköisen opiskelupolun, johon aiempi kokemuksesi ja osaamisesi vaikuttaa.
  2. Koulutuksemme on suunniteltu työelämään sopivaksi – saat juuri sellaisia taitoja, joita työpaikalla tarvitset.
  3. Meillä et jää yksin, vaan otamme huomioon juuri sinut: Careeria antaa kaikille opiskelijoille yksilöllistä ohjausta ja tukea.
  4. Meillä pääset tekemään ja valmistut tulevaisuuden tekijäksi.
  5. Toimipisteemme ovat nykyaikaisia, palvelevia oppimisympäristöjä keskeisissä sijainneissa ja hyvien joukkoliikenneväylien lähellä Uudellamaalla.