Palvelumuotoilukoulutus

Palvelumuotoilukoulutus - Aloitus: 10.4.2025 - Verkkototeutus

Viimeinen ilmoittautumispäivä:
3.4.2025
Koulutus alkaa: 10.4.2025 Koulutus päättyy: 20.5.2025
Verkkototeutus
Teams-tapaamiset klo 13 - 16

Ilmoittaudu Lisätietoja

Tutki. Kiteytä. Kehitä. Toteuta.

Ota haltuun objektiivinen tarkastelu palveluun. Kartoita ymmärrys käyttäjän näkökulmasta. Nopeuta palvelujen kehittämistä ja varmista, että palvelu vastaa asiakastarpeisiin ja on toiminnallisesti järkevää.

Tule mukaan palvelumuotoilun koulutukseen ja ota palvelumuotoilu osaksi uusien konseptien innovointia, olemassa olevien palvelujen ja asiakaskokemuksen parantamista.

Kenelle?

Palvelumuotoilukoulutus sopii palvelujen kehittäjille, esimiehille, johtajille, päälliköille, asiantuntijoille koulutustaustasta ja toimialasta riippumatta. Palvelumuotoilukoulutus on suunnattu henkilöille, jotka haluavat oppia hyödyntämään palvelumuotoilua kehittämismenetelmänä.

Hinta: 337 € 

Hinta sisältää alv 25,5 %.

Koulutuksen sisältö

Palvelumuotoilu on osallistava, kokonaisvaltainen ja ihmislähtöinen ajattelutapa, jossa keskeistä on asiakkaan kokemuksen ymmärtäminen ja hyödyntäminen. Tavoitteena on synnyttää asiakkaalle arvoa toiminnallisella, tunteiden sekä merkityksen tasoilla. 

Palvelumuotoilua voidaan hyödyntää mm. palveluprosessien ja kontaktipisteiden, palvelutuotteen ja tarjoaman, palveluviestinnän, myynnin ja markkinoinnin, organisaation sisäisen toiminnan sekä liiketoiminnan kehittämiseen.

Koulutus sisältää neljä (4) Teams-tapaamista, joiden välissä vapaavalintaisesti itsenäistä työskentelyä kehittämiskohteen parissa. Koulutuskokonaisuus on 4 x 3h = 12h. Jokaisessa tapaamisessa edetään palvelumuotoilun prosessissa syvemmälle.

Koulutuksen päättyessä opiskelijoille annetaan tietoa Careerian Palvelumuotoiluun liittyvien tutkinnon osien suorittamisesta ja niihin hakeutumisesta.

10.4.-20.5.2025 koulutuksen ajankohdat:

Teams-tapaamiset klo 13 – 16.

  1. 10.4.2025 Johdanto: mitä on palvelumuotoilu?
  2. 24.4.2025 Palvelumuotoilun prosessi: tutki, kartoita, kuvaa, ennakoi.
  3. 8.5.2025 Palvelumuotoilun prosessi: ymmärrä, kiteytä.
  4. 20.5.2025 Palvelumuotoilun prosessi: ideoi, rakenna, testaa, arvioi -> toteuta, kehitä.

Muuta huomioitavaa

Peruutusehdot:
Pyydämme ilmoittamaan peruutuksista kirjallisesti. Koulutukseen osallistumisen voi perua kuluitta viikkoa (7 päivää) ennen koulutusta. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista peritään koko osallistumismaksu. Todistetuissa sairaustapauksissa maksua ei peritä. Peruutukset sähköpostilla osoitteeseen korttikoulutus@careeria.fi.

Jos koulutusta ei pystytä Careeriasta johtuvasta syystä toteuttamaan sovittuna ajankohta, pyritään koulutus ensisijaisesti siirtämään. Careeria ei laskuta perumastaan koulutuksesta eikä maksa siitä korvausta.

Ilmoittaudu koulutukseen

Palvelumuotoilukoulutus 10.4.25 – 20.5.25.

Teams-tapaamiset 13 – 16.

  1. 10.4.2025 Johdanto: mitä on palvelumuotoilu?
  2. 24.4.2025 Palvelumuotoilun prosessi: tutki, kartoita, kuvaa, ennakoi.
  3. 8.5.2025 Palvelumuotoilun prosessi: ymmärrä, kiteytä.
  4. 20.5.2025 Palvelumuotoilun prosessi: ideoi, rakenna, testaa, arvioi -> toteuta, kehitä.

Ilmoittaudu mukaan alla olevan linkin kautta.

Ilmoittaudu

Kysy lisää

Haluatko kysyä lisää koulutuksesta? Jäikö jokin asia askarruttamaan?

Ole yhteydessä! Autamme mielellämme.

Katja Venäläinen

Opettaja

040 648 7145

katja.venalainen@careeria.fi


Matkailu, ruoka ja hyvinvointipalvelut

Virnatie 5, Vantaa