Laadunhallinta on kokonaisvaltaista
Tavoitteenamme on vahvistaa ja selkiyttää laadunhallinnan periaatteita ja puitteita sekä laadunhallinnan johtamista Kohti huippulaatua -strategian mukaisesti. Kuvaamme prosessit ja laadunhallinnan menettelytavat, viitekehyksemme ovat ISO 9001, ISO 14001 ja ISO 45001. Tavoitteenamme on, että henkilöstöllämme on ymmärrys organisaation laadunhallinnan menetelmistä, laadun tilasta, tavoitteista ja kehittämisestä. Teemme käytännöt näkyviksi viestinnällä ja osallistamalla henkilöstöä.
Asiakaslähtöisyys on toiminnan lähtökohta
Tavoitteena on kehittää ja vakiinnuttaa menettelytavat, joilla saavutetaan parempi laadunhallinta työelämässä oppimisessa ja sitä tukevissa oppimisympäristöissä. Kehitämme henkilöstön asiakasnäkökulman huomioimista mm. palvelumuotoilun keinoin. Tavoitteena on jalostaa työelämässä tapahtuvan oppimisen malleja ja ohjeita uudella tavalla yhtenäistäen käytäntöjä Careeria-tasolla ja saamme siten opiskelijoiden ja työelämäkumppaneiden kokemusta laadunhallinnastamme tässä viitekehyksessä entistä paremmaksi.
Yhdessä enemmän 2 on verkostohanke, joka toteutetaan vuosina 2020-2021. Hankkeen rahoittajana toimii Opetushallitus.
Hanketta koordinoi Suomen Diakoniaopisto, hankeverkostoon kuuluvat lisäksi Ammattiopisto LIVE, Ammattiopisto Spesia, Kiinteistöalan koulutuskeskus Kiinko, Taitotalo ja Careeria. Tapaamme verkostona hankkeen aikana verkostofoorumeissa hankkeen teemojen mukaisesti ja tuemme toistemme laadunhallintatyötä vertaisina sekä opimme toisiltamme vertaisoppien tietojamme, kokemuksiamme ja taitojamme jakaen.
Asiantuntija
040 582 8181
Paivi.Koponen@careeria.fi
Henkilöstö- ja kehittämispalvelut yhteinen
Perämiehentie 6, Porvoo